« All Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Ruben van Zwieten

23 december, 2020 20:00 UTC+0

€12.50

Ruben van Zwieten is predikant en oprichter van De Nieuwe Poort, huizen voor ontmoeting en inspiratie op de Zuidas in Amsterdam en aan het Weena in Rotterdam. Tevens ook van zingevingshotel El Nuevo Puerto in Valencia. Hij is verkozen tot Young European Leader klas 2019: 40 mensen onder de 40 jaar. Ook is hij lid van het bestuur van het VUMC Fonds, lid van het bestuur van het alzheimer- en kankercentrum Adore. Voormalig lid van de Monitoring Commissie Code Banken en voormalig adviseur van het bestuur van De Goldschmeding Foundation.

Als ondernemer en predikant tegelijk, verenigt Ruben in zich twee beroepen die Nederland groot hebben gemaakt: de dominee en de koopman. Die veelzijdigheid wordt gereflecteerd in De Nieuwe Poort met een uitgebreid ‘zingevend’ kunst- en cultuurprogramma, uitstekende horeca en unieke werkplekken. Rubens initiatief biedt onderdak aan andere social enterprises, stelt young professionals in de gelegenheid vrijwilligerswerk te doen, biedt bedrijven ‘fitness voor de geest’-abonnementen en verliest het vieren van het leven niet uit het oog met clubavonden en concerten.

Ruben zou op 10 december a.s. zijn Verhaal van Kerst komen vertellen bij ons in de kerk, maar vanwege de coronamaatregelen gaat dit niet door. Wel vertelt Ruben zijn Verhaal van Kerst in Amsterdam en wel op 23 december van 20.30 – 21.45 uur. Er is nog niet duidelijk of dit event live of per streaming zal plaatsvinden maar zodra bij hen bekend, zetten wij dit ook op onze site. Ruben heeft ons aangeboden dat wij zonder bijdrage mogen streamen.

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in uw winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar

Datum:
23 december, 2020