Ruben van Zwieten

13 december, 2013 20:00 - 22:30 UTC+0

Het verhaal van Kerst 2013 – Reflecties op deze tijd vanuit het Kerstverhaal.

Ruben van Zwieten (30) is, na studies theologie en rechten, predikant en ondernemer. Zijn bedrijf aan de Amsterdamse Herengracht zoekt afgestudeerde talenten voor banken, consultancybureaus, bierbrouwerijen, chemiebedrijven en advocatenkantoren. Van Zwieten heeft samen met zijn partner tien mensen in dienst. Als predikant is hij verbonden aan de stichting Zingeving Zuidas en is directeur van De Nieuwe Poort, gelegen op de Zuidas. Daar organiseert hij symposia, theaterevenementen, dates tussen jongeren en bejaarden, bijbelklassen, kerst- en paasvieringen.

Ruben van Zwieten vertelt het kerstverhaal op eigentijdse wijze voor volwassenen. Het wordt als gewoonlijk omlijst met muziek. Met een hapje en een drankje en natuurlijk glühwein.

13 december, 2013