Kerstspieghelavond

Op VRIJDAG 12 december a.s. is Ruben van Zwieten bij ons te gast. Hij zal dan voor de 4e keer de Kerst Spieghelavond verzorgen.

Onder de titel ‘HET VERHAAL VAN KERST, WAT ZEGT HET IN ONZE TIJD?’ zal van Zwieten het kerstverhaal met het leven anno nu verbinden.

De vele bezoekers die bij de vorige Kerstavonden aanwezig waren, weten wat ze te wachten staat en zullen zich weer bijzonder verheugen.

De predikant/ondernemer Thomas van Zwieten werd gekozen tot theoloog van het jaar 2013. Als predikant is hij verbonden aan de Thomaskerk en de stichting Zingeving Zuidas. Zingeving Zuidas wil de Nederlandse samenleving menselijker maken. De stichting is een platform voor iedereen die te midden van het bedrijvige bestaan op zoek is naar reflectie en menselijke maat. Alle activiteiten worden georganiseerd vanuit het hart van het grootste zakencentrum van Nederland: de Zuidas.De Nieuwe Poort op de Claude Debussylaan is, zoals van Zwieten het samenvat, “een kruising tussen een buurthuis, volksuniversiteit en sociëteit”. Er worden diverse” tafels” georganiseerd zoals Bijbeltafels en Filosofietafels; verder zijn er ontmoetingen met literatuur, theater, debat, kunst en muziek. Het centrum biedt werkplekken aan,varierend van klein tot vergaderzalen, en er is, niet te vergeten, een cafe/restaurant dat eerlijk eten biedt.

Om en door het Kerstverhaal heen zult u ook kunnen genieten van prachtige muziek.

Toegangsbewijzen a 10 euro zijn een week voorafgaand verkrijgbaar bij boekhandel Los en de Bibliotheek en natuurlijk op de avond zelf in de kerk.

Ontvangst met gluhwein en nagenieten met een drankje en een hapje.

Wanneer: Vrijdag 12 december 2014, aanvang 20.00 uur.

Waar: Spieghelkerk, Nwe. ’s-Gravelandseweg 34 in Bussum.